dimecres, 2 de setembre del 2009

JO M'HI VULL QUEDAR!!!!!

Ja fa uns dies que gaudeixo de la meva estada a les illes Caiman i sembla que el temps passa d'una altra manera, amb un altre ritme, amb un altre tempo. Jo m'hi vull quedar!!!!  No vull tornar!!! Llevar-se tard, vida tranquil·la i plaers diversos.
Ara ja he acabat els temes financers que em van portar aquí i ja em puc dedicar a gaudir d'aquest meravellós lloc. Només em cal una cosa: la companyia del meu millor amic i amant. Aquí hi tinc el banquer que us comentava en el meu darrer post, però no és el mateix. És un anglès una mica estirat que -no us ho vull negar- és un bon amant, però de curt recorregut. No és com l'Exor -de fet, pocs n'hi han com ell- ni té gaires possibilitats de fer-li una competència seriosa.
La foto és de la piscina de l'hotel. Un hotel meravellós, tot sigui dit. Ara m'he llevat i encara tinc la ressaca de la jornada de busseig d'ahir. Vàrem estar al corall, tot envoltats de peixos de mil colors. Si un dia em retiro -ja falta poc- potser faré un pensament i vindré a viure aquí. 
Us deixo, vaig a esmorzar. Un meravellós esmorzar amb tot de fruites tropicals. D'aquí a uns dies ja torno -per sort, encara em queda més d'una setmana- i ja us faré una crònica més extensa de com m'ho he passat.
Suposo, que molts de vosaltres ja heu tornat a treballar -ho sento- i que tornareu a enfrontar-vos amb tota la tensió del dia a dia. No us hi encaparreu, els mesos han de passar i tornarà a arribar l'estiu amb les seves vacances. Fins llavors, gaudiu dels petits moments que ens proporciona, egoistament, la vida.